1.Ce se întâmplă de Sărbătoarea Mărțișorului?
2.Care sunt culorile specifice acestei sărbători?

3.Care este simbolul primăverii?

4.De unde își are originea această sărbătoare?

5.Aș dori să știu cum arată acest simbol al primăverii, mă puteți ajuta?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T18:33:50+02:00
Simbolul primaverii este ghiocelul, culorile sunt rosu si alb 
Ce se întâmplă de Sărbătoarea Mărțișorului?De unde își are originea această sărbătoare?Aș dori să știu cum arată acest simbol al primăverii, mă puteți ajuta?
3.Simbolul primaverii este ghiocelul.4Originea nu este cunoscuata dar prezenta atat la romani cat si la bulgari este considerata ca fiind datorata substratului comun Daco-Tracic . 1. De martisor femeile si fetele primesc martisoere si le poarta pe durata lunii martie . 2 Culorile specifice martisorului sunt alb si rosu
1 : De mărţişor femeile si fetele primesc mărţişoare de la băieţi şi bărbaţi , 2 : Culorile specifice mărţişorului sunt alb şi roşu , 3 : Simbolul primăverii este ghiocelul . 4 : Originea nu este cunoscută .
nu am mai avut unde sa criu raspunsul lam scris aici
2014-03-04T19:55:49+02:00
1.se dau martisoare
2.alb si rosu
3.ghiocelul
4.de la stramosi romani
5.uitate la poza
1 4 1