Răspunsuri

2014-11-05T17:25:32+02:00
Argintie-format prin derivare cu sufixul ''ie''
sezatoare-format prin derivare
argintie - format prin derivare cu sufixul ie
senzatoare - format prin derivare cu sufixul are
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T17:27:27+02:00
Argint- s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "argint" + sufixul "ie"
sezatoare -s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "sez" + sufixul "atoare"
3 5 3