Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T17:22:48+02:00
Diftongul este grupul de sunete alcatuit din o vocala si o semivocala ce se afla in aceasi silaba 
triftongul este grupul de suntete alcatuit din doua semivocale si o vocala ce se afla in aceasi silaba 
hiatul  este format cu ajutorul a doua vocale ce se afla in silabe diferite 
Sper ca te-am ajutat ! Succes!
Mersi Catalinaioana Mi-ai fost de mare ajutor
Cu mare placere ! :) :) .. mersi pentru coroana :)
2014-11-05T17:24:25+02:00
Diftongul se formeaza atunci cand ai 2 vocale intr-o singura silaba (leu)..... Triftongul se formeaza cand ai 3 vocale intr-o singura silaba (ceai),iar hiatul se formeaza atunci cand ultima litera dintr-o silaba si prima din alta silaba sunt vocale (foa-ie, a si i formeaza un hiat)

1 4 1