Răspunsuri

2014-11-05T17:12:38+02:00
Un ursulet maroniu deschis foarte pufos cu ochii mari negrii si sprancene vizibile. un bot mic si urechi cat un nasture.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-05T17:14:15+02:00
Jucaria mea preferata era o broscuta mare de plus [Cred ca era mai mare decat mine] Si ii pusesem numele Oly  
Am primit-o cand aveam 6 anisori  de la o foarte buna prietena dea mamei  Toata ziua ma jucam cu ea si daca nu era langa mine broscuta nu vroiam sa dorm
Parinti mei si acum imi aduc aminte de broscuta   
CRED CA TE-AM AJUTAT
2 3 2