Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T17:12:12+02:00
1. Profesorul de limba romana preda excelent.
2. Profesorul meu preferat este cel mai elegant.
3. Profesorul meu este cel mai intelept. 
4. Am facut cea mai buna compunere,ii multumesc profesorului meu . 
5. Profesorul meu m-a invatat in cei 8 ani,cum e sa fii perfect,il iubesc!
6. Domnul(cum il cheama pe profesorul tau preferat ) este cel mai bun! :D
SPER CA TE-AM AJUAT:*
AJUTAT*
In germana. :))
La cai bun il dau pe traducere si îi gata. Mersi
2014-11-05T17:12:17+02:00
Doamna Profesoara de muzica nu este exigenta.
Ea ne face ora mai usoara prin explicarea corecta
Explica de mai multe ori cand nu stim
Este tot timpul corecta
Ea este cea mai tare profesoara
cel mai bun plss
In germana.
da il traduci pe google translate