Am nevoie de ajutor cu o traducere in limba engleza la urmatoarea compunere: Vacanta de vara . Vara viitoare eu voi merge la mare, la Costinesti la fel ca si anul acesta.Voi merge in luna iulie impreuna cu familia si prieteni .Ne vom caza la aceeasi vila la fel ca si anul acesta.Vom incerca sa facem multe jocuri sau sporturi de apa distractive, vom inota , vom merge in parcul de distractii, etc.Acesta este planul meu alaturi de familei si prieteni pentru vacanta din vara.Sa ma ajute doar cine stie limba engleza bine, nu vreau raspunsuri aiurea.Dau puncte multe, si sa nu fie tradusa de pe net.

2

Răspunsuri

2014-11-05T17:29:52+02:00
Next summer I'll go to sea, as Costinesti   this year. I will leave in July with family and friends .We will stay at the same villa as this year. We try to do many fun water games or sports, we swim, we go to the amusement park, etc. This is my plan with family and friends for summer vacation. nu stiu daca iti place.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T18:34:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
          Summer holiday
Next summer I will go to the sea , To Costinesti like in this year. I will go in july with my family and my friends. We will stay at the same villa like in this year. We will try to play many games or entertaining water sports , we will swim , we will go to a a park ,etc. This is my plan organised by my family and my friends for the summer holiday.
               no google translate. Succes! 
10 4 10
Mersi esti o scumpa! :*
cp :)
Bv te pricepi la engleza!