Care din cuvintele de mai jos sunt arhaisme si care sunt regionalisme:
Perise,mananca,vei vinde,spahii,frlendres,sa taie,multamit,se inturna,a se clati,fiiul,zobon,slicu,oi ave,incungiurat,mojici,razama,sa ne deie.
Multumesc.

2

Răspunsuri

2014-11-05T17:00:54+02:00
Arhaisme=perise,spahii,frendres,zobon,silicu,ave iar restul sunt regionalisme
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T17:01:18+02:00
Arhaisme:Perise , spahii , frlendres , zobon , slicu , mojici , razama.
regionalisme: 
mananca , vei vinde,sa taie,multamit,se inturna,clati,fiiul,oi ave,incungiurat,sa ne deie.
2 5 2