Răspunsuri

2014-11-05T16:44:20+02:00
S-a rasturnat carul cu prosti!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:45:34+02:00
Un prost stie mai multe despre casa sa decât un întelept despre casa altuia.Prostul poate pune într-o ora mai multe întrebari decât poate raspunde un întelept în sapte ani.
Prostul râde de trei ori : o dată când râd ceilalţi, o dată când întelege gluma şi încă o dată când îşi dă seama că râsese fără să înţeleagă.
Cine umbla mereu alaturi de omul prost se va umple si el de prostia acestuia

Mai multe sunt cazurile decât legile.
Orice lege are si portite de scapare.
Nevoia nu respectă legea