Descopera rezultatul exercitiilor fara a efectua calculele. Justifica raspunsul.

a.8579+129-129; b.2847+913-2847;
5782-319+319; 1596+0-1596;
c.7326-0-7326; d.2175+1-2175;
187+39-39-39+39. 1345+1-1345-1.
scrieti in raspuns cum as scrie pe caiet.

2

Răspunsuri

2014-11-05T16:41:45+02:00
A)8579,b)913,5782,0
c)0,1,187,0

marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.multumesc!
justifica raspunsul
+129-129=0,2847-2847=o
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:43:05+02:00
=8579
=913
=5782
=0
=0
=1
=187
=0
daca la un numar,  aduni si scazi acelasi nr  , adunarea si scaderea se anuleaza .