Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:39:07+02:00
Azi eu hotarasem sa merg cu amicii mei la plimbare cu bicicleatele.La un moment dat eu m-am oprit sa imi cumpar o inghetata de ciocolata,preferata mea desigur. Eram grabit sa ajung la festivalul capsunelor cat mai repede,cand,pe drum mi s-a spart roata si credeam ca ceva mai rau nu mi se putea intampla. Eu impreuna cu amicii mei am dus bicicleta la reparat si am lasat-o acolo pana la sfarsitul festivalului.Cu toate ca eu eram participant la concurs,am intarzia putin dar nu a fost nicio problema deoarece pentru mine s-au mai adaugat cateva glume pana am ajuns.
6 4 6
2014-11-05T16:42:15+02:00
Intr-o zi obisnuita ma trezesc si dintr.-o data imi vine sa fredonez o mezodie ... Nu stiu de unde am auzit melodia aceasta dar mie insa mi-a placut . Ma uit in oglinda si incep sa imi imaginez ca sunt la un sow tv si eu fiind prezentatoare si inacelasi timp si participantul. Incep sa cant acea melodie care o fredonam eu si ce credeti miam dat 10 . Asa ca am scris acea melodie pe o foaie si iam aratato si altor persoane.
3 4 3