Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:28:09+02:00
Păi aria este latura la a doua, deci latura este egală cu radical din arie
10 3 10
Multumesc
Impartim aria la 2 si aflam latura
iar daca imultim aria la 2, aflam perimetrul
aria e latura la a doua, nu latura ori 2
2014-11-05T16:29:31+02:00
Patratul are 4 laturi egale
A = l * l sau l²
latura o afli extragand radacina patrata din acel nr. EX. Aria este 16, latura este 4, adica radical din 16, adica 4 * 4