Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:24:49+02:00
A supra b = 3 supra 5
Deci a =3b supra 5
inlocuim in a doua relatie si rezulta ca 3b supra 5 +b = 16
Amplificam al doilea b cu 5 pentru a aduce la acelasi numitor cele doua fractii si rezulta: (3b+5b) supra 5 = 16
deci 8b=16X5 rezulta ca 8b = 80 deci b=80:8 rezulta b=10.
a+b=16 rezulta a+10 = 16 rezulta a=16-10 rezulta a=6.
2 5 2
2014-11-05T16:28:06+02:00