Răspunsuri

2014-11-05T16:18:46+02:00

Eu povestesc   / Tu povestesti  /    El ,Eapovestesc   / Noi povestim  /  Voi povestiti /  Ei , Ele povestesc       Eu nu povestesc    /    Tu nu povestesti   /  El, Ea  nu povestesc  / Noi nu povestim  /  Voi nu povestiti  /  Ei , Ele nu povestesc    
la toate timpurile adica indicativ conjuctiv imperativ s.a nu atat :(((
acelea sunt moduri, nu timpuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:19:33+02:00
Eu    povestesc    povesteam   am povestit  povestii      povestisem  voi pov
tu     povestesti    povesteati    ai povestit    povestisi    povestisesi  vei pov.
el/ea povesteste   povestea      a povestit    povesti       povestise    va pov.
noi    povestim      povestim     am povestit  povestiram povestiseram vom pov. 
voi    povestiti      povestiti      ati povestit    povestirati  povestiserati  veti pov.
ei/ele povestesc   povesteau   au povestit   povestira     povestisera   vor povesti
3 4 3