Răspunsuri

2014-11-05T16:14:57+02:00
Colo in vale arde ceva.
Pasarea aia sta in varful copacului.
Vecinii nostri au un magar.
Pe drum am intalnit-o pe prietena mea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:15:58+02:00
Focul a ars rapid tot ceea ce ii statea in cale.
A ajuns in varful muntelui dupa ce a urcat foarte mult.
A pus saci pe magar si a pornit la drum.
A pornit la drum fara sa priveasca in urma.
I-a ars casa pana in varful acoperisului, asa ca a urcat pe magar si a pornit la drum.
1 5 1