Răspunsuri

2014-11-05T16:12:59+02:00
-44 rezultatul este 100 procente corect

u(2la 2011)=U(2la put.3)=8
Ultima cifra este 8
2011:4 =502 rest 3 , 2la3 are u 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:29:26+02:00
Se cere cifra unitatilor pentru numarul 2 la puterea 2011.

2 la puterea 1 = 2
2 la puterea 2 = 4
2 la puterea 3 = 8
2 la puterea 4 = 16
2 la puterea 5 = 32
2 la puterea 6 = 64
2 la puterea 7 = 128

Observam ca cifra unitatilor se repeta din patru in patru puteri ale lui 2.

2011 : 4 = 502    rest 3

Rezulta ca cifra unitatilor pentru 2 la puterea 2001 va fi aceeasi ca in cazul 2 la puterea 3, adica 8.

U(2la2011) = 8
1 5 1