Cum se rezolva acest exercitiu pas cu pas, stiu ca raspunsul este a=2
30:(a+3)+70:2=82:2

2
30:(a+3)+35=41 30:(a+3)=41-35 30:(a+3)=6 a+3=30:6 a+3=5 a=5-3 a=2 Scuze, dar am dat enter si s-a postat.
multumesc mult
Cu mare plăcere! :)
data viitoare sa scrii la raspunsuri nu la comentarii ca sa pot sa-ti dau votul pentru cel mai bun raspuns.
Ok :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T17:52:26+02:00
30:b+35=41
c+35=41
c=41-35
c=6
30:b=6
b=30:6
b=5
a+3=5
a=5-3
a=2
2014-03-04T17:56:21+02:00
A=2                                                                                                                              30:(2+3)+70:2=82 :2                                                                                                     30:5+70:2=82:2                                                                                                           6+70:2=82:2                                                                                                               6+35=82:2                                                                                                                   6+35=41                                                                                                                                                     
raspunsul cel mai simplu este cel al lui carlaelenna de sus. oricum multumesc.