Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T16:05:52+02:00
Rezistenta sticlei este necesata deoarece:(1) dupa un cutremur sticla s-ar spargi si ar putea rani grav o persoana care se afla cu fata la geam
(2) o ploie torentiala ar distruge complet geamul si toata apa ar putea intra in casa.
8 4 8
2014-11-05T16:39:28+02:00
Pentru ca la inghet acestea se pot crapa foarte usor si pentru ca altfel nu puteau fi prelucrate bine . SPer ca te-a ajutat!
5 4 5