Răspunsuri

2014-03-04T17:46:13+02:00
Sarbatorile de iarna sunt o perioada a anului, in care sa ne amintim de cei la care tinem! Fie ca zilele si inimile voastre sa fie luminoase! Fie ca aceste zile luminate de Nasterea Mantuitorului sa aduca speranta si pace pe Pamant! Sarbatori Fericite! Cu drag,Cyborg! Fac o mica paranteza:La ce iti mai trebuie o scrisoare cu ocazia sarbatorilor cand e primavara si se apropie 8 martie?
mai scrieti eu voi alege pleeez
in carte asa scrie(treb.sa respect regulile)
Foarte ciudat...totusi sarbatorile au trecut de 2 luni!
stu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T17:49:18+02:00
Draga mama,
Fie ca sarbatorile de iarna  sa iti aduca liniste sufleteasca,mult noroc si iubire!Pacea si linistea sa fie calauza in seara de Craciun..E timpul sa inchizi ochii sa-ti amintesti de Craciunul copilariei tale.E timpul sa-ti amintesti cum statea cu nasul lipit pe geam,incercand sa-l vezi pe Mos Craciun..
                                                Sarbatori fericite! ♥