Răspunsuri

2014-11-05T15:53:21+02:00
Bunica munceste din greu la razboi.
Noi cautam informatii despre marele poet Mihai Eminescu.
Maria si-a gasit penarul.
Nu gust din glumele tale amare.
Ciorba este o mancare traditionala ruseasca.
Maicutele traiesc in manastire
 

Sper ca te-am ajutat :)
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T15:54:35+02:00
Parintii ei muncesc de dimineata pana seara.
A uitat sa isi faca tema.
Si-a gasit cheile pierdute.
A cautat cartile si le-a gasit.
A gustat prajitura si i-a placut.
Mancarea a fost gustoasa.
Credinciosii au fost la manastire.
A muncit din greu la eseu, dar a uitat sa se mai duca la scoala pentru ca pe drum a gasit restaurantul pe care il cautase inainte, asa ca a gustat mancarea de acolo, dupa care si-a amintit ca trebuie sa mearga la manastire, asa ca nu s-a mai dus la scoala.
Si eu vroiam sa e ajut insa am fos cam lena .... poate data viitoare. APP felicitari p raspunsurile voastre foarte frumoase.