Aflati numerele 21x cu bara deasupra(nu merge sa scriu asa)scrise in baza 10,divizibile cu 2 va rog ajutatima

2
Criteriul de divizibilitate cu 2:Un numar naturaleste divizibil cu 2 daca ultima sa cifra este 0,2,4,6 sau 8. Numerele cautate sunt:210, 212, ......
multumesc uitasem ce inseamna in baza 10

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T15:39:21+02:00
2014-11-05T15:47:07+02:00
\frac{}{21x} |2 = {210, 212, 214, 216, 218}

1 5 1