Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T15:28:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Metoda 1
x+ \frac{x}{2} =4,5\\
Aducem\ la \ acelasi \ numitor\ comun\ 2\\
2x+x=9\\
3x=9\\
x=9:3\\
x=3\\
Verificare:3+1,5=4,5

Metoda 2
x+ \frac{x}{2} =4,5\\
x+ \frac{x}{2} = \frac{45}{10} \\
Aducem\ la \ acelasi\ numitor\ 10\\
10x+5x=45\\
15x=45\\
x=3
da ii ff bine
ms
Am prezentat doua metode. Mai sunt si alte metode de rezolvare.
msmsmsm
cum faci sa ai bara aia (supra)
2014-11-05T15:33:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X + x = 4,5
      2
aducem la acelasi numitor
2x + x = 9
3x = 9
x = 9 : 3
x = 3
1 3 1