Răspunsuri

2014-11-05T15:22:24+02:00
Plangea,vorbea,citea,dormea,lingea,tanjea,recitea,bea,racea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T15:23:29+02:00
Ridea,beea,jignea,fugarea,minciunea,vedea,citea,perdea,cereal...etc Sper ca te-am ajutat!
nu e bine asa... Verbele trebuie sa fie la infinitiv ! ;) nu poti spune- a radea
minciunea nu este verb, val. lui e de subst. Ex am mâncat o minciunea.poate fi folosit ca verb în anumite expresii neliterare,ex. El mai minciunea din când în când.DAR;VERBELE SE SCRIU TOATE LA INFINITIV PT: A LE AFLA CONJUGAREA.
OK,sorry nu am stiut
se mai întâmplă să greșim
Pai.. trebuie sa gandesti.. daca persoana care vrea ajutor se ia dupa tine si greseste... nu tu esti de vina pentru asta ? :))