Ce sentiment au prietenii fata de cornel?
,,Cornel a plecat la joaca.El nu avea o minge , de aceea le-a cerut colegilor.
-Sorin,Horia,prieteni ,imi puteti imprumuta si mie mingea?
-Noi?Pleaca de aici.!
Cornel a fost alungat de colegi intr-o parte izolata.Nu putea sa le spuna ca nu a facut bine tema si mama sa i-o sparse.(mingea)
Apoi,el incepu sa planga.
Mama sa ii spuse
-exista si astfel de oameni!

2, Cine greseste?
Maria i-a spus lui Gabriel:
Fa-ti temele,te plangi ca nu esti destept!
Taci!nu imi spui tu ce sa fac!
3,notati cu da unde ati fost si cu nu unde nu
Caracal
Sibiu
Algeria

2

Răspunsuri

2014-11-05T15:05:43+02:00
Copiii sunt nesimtiti fata de Cornel. Au un sentiment de rautate. Gabriel greseste pentru ca nu asculta de Maria sa invete. Caracal --> nu Sibiu --> da Algeria --> nu
Copii se poarta urit...Gabriel greseste nevrind sasi faca temele ....sibiu da restul nu
Ms minnie
Ms moltin
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T15:46:25+02:00
1 .Prietenii fata de Cornel au un sentiment de dispret,ura si de rautate.       2.A gresit Gabriel,i-a vb urat Mariei care ii vroia doar binele.      3. Caracal - nu ,Sibiu - nu, Algeria - nu.
1 5 1