Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T15:01:39+02:00
Fratele meu imi va trimite o vedere dupa ce va ajunge la Londra.
Maine va fi timp frumos, nu va ninge, dar va fi cam frig.
Stiu ca nu v-a ajuns mancarea, dar trebuie sa intelegeti ca suntem in varf de munte si nu e vina mea ca agentia nu v-a spus sa va aduceti merinde cu voi.
Diriginta v-a strans mana si v-a urat drum bun.
2 5 2
2014-11-05T15:03:34+02:00
''v-a'' se foloseste pentru trecut, iar ''va''pentru viitor!  Mihai v-a trimis o scrisoare care ar fi trebuit deja să ajungă.Catelul va darama vaza cu flori.