Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T14:54:31+02:00
A) Pentru a fi divizibil cu 5, ultima cifra trebuie sa fie 0 sau 5.
xx70 (cu bara deasupra)           xx75 ( cu bara deasupra )
1170                                       1175
2270                                       2275
3370                                       3375
4470                                       4475
5570                                       5575
6670                                       6675
7770                                       7775
8880                                       8885
9990                                       9995

B) Pentru a fi divizibile cu 10, ultima cifra trebuie sa fie 0

xx70 ( cu bara deasupra )
1170
2270
3370
4470
5570
6670
7770
8870
9970

3 4 3
2014-11-05T14:56:52+02:00
Pai....ca sa fie divizibil cu 5 trebuie sa se termine in 5,iar ca sa fie divizibil cu 10,trebuie sa se termine in 0....uite...un exemplu : a.cu 5 => 5575 e divizibil cu 5, pt ca 5575:5=1115 ... b.cu 10 => 2270 e divizibil cu 10, pt ca 2270:10=227 ! Sper ca te-am ajutat! ;)
1 4 1