Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T14:48:14+02:00
Tras de păr = cu greu
a da sfoară în țară = a face cunoscut, a anunța
a pune față în față = a se întâlni, a se confrunta
a sta în cumpănă = a oscila, a fi indecis
a lua peste picior = a-și bate joc, a râde de cineva, a face mișto
a întinde coarda prea tare = a exagera
poti sa imi dai si pentru tras prin inel ?
Da. Tras prin inel = slab
2014-11-05T15:12:04+02:00


tras de par = exagerat

a da sfoara in tara = a vesti, a anunta

a pune fata in fata =  a confrunta

a sta in cumpana = a calcula, a gandi

a lua peste picior = a invinui, a invinovati

a intinde coarda prea tare = a abuza

1 4 1