Răspunsuri

2014-11-05T14:38:52+02:00
Acesti copaci tandri sint foarte frumosi...etc...Acest izvor este curat ca lacrima...etc
Părea că printre nouri s-a fost deschis o poartă,Prin care trece albă regina nopții moartă., ..... Lună tu, stăpân-a mării, pe a lumii boltă luneci.(...)
Ce?
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T14:45:13+02:00
Epitete:
Valurile albastre se lovesc de tarm.(epitet cromatic = de culoare)
Soarele surazator incalzeste pamantul.(epitet personificator)
Buclele aurii ale fetei l-a vrajt.(epitet metaforic)
Padurea mirifica si surprinzatoare l-a fermecat.(epitet dublu)
Povestirea interesanta, magica si incantatoare i-a atras atentia.(epitet triplu)
comparatii:
Soarele ca o minge de foc incalzea pamantul.
Zambetul ei ca o zi insorita l-a vrajit.
Pielea ei ca zapada s-a inrosit.
Drumul ca un sarpe a fost inchis.
Suflul ei era ca o briza usoara de vara.
2 5 2