Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T14:33:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
O floare adevarata are o forma mai reala decat una artificiala, o culoare mai intensa, mai verosimila, o semnificatie mult mai profunda(pentru ca e proaspata) si
un cost mai mic. Spre deosebire de floarea artificiala care nu miroase a nimic, sau imprastie un miros de plastic/silicon , o floare adevarata emana un parfum puternic, ametitor, placut, care relaxeaza. Florile artificiale se utilizeaza pentru a decora o camera, sau pentru a infrumuseta camera in care stau persoane alergice la polenul din florile naturale. In schimb, florile reale relaxeaza, emana oxigen, si au o semnificatie aparte cand sunt daruite din suflet unei persoae speciale.
21 4 21
2014-11-05T14:44:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai o floare adevarata are miros,are o forma mai reala,are o culoare mai itensa,semnificatia..e...muult mai profunda,costa mai mic, semnificatia este aparte, care pot fi daruite unei persoane.
 Florile artificiale sunt folosite la decor,nu au miros.
11 3 11