Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T14:25:33+02:00
Floare, floricica, inflorit/a, infloritor/oare
Comentariul a fost şters
Merci mult
Floare- cuvant de baza,floricica, inflorit, (a) inflori, reinflorit, ( a ) reinflori, infloritor, inflorire
2014-11-05T14:27:12+02:00
Floare - floricica, floricea, floral, inflorit, neinflorit, florar, florarie, florareasa, inflorare, inflorire, reinflorire, reinflorare
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Eu ti-am multumit