despartit in silabe urmatoarele cuvinte si explicati ce reguli ati aplicat:
biosfera, chintesenta, cinemascop, a dezaproba, exemplu, inamic, mizantrop, niciodata, nevralgie, postsincron, subiect, a subestima, telescop, transoceanic.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T14:16:38+02:00
Biosfera bi-o- sfe-ra
chintesenta-chin-te-sen-ta
cinemascop-ci-ne-ma-scop
a dezaproba-a-de-za-pro-ba
exemplu-e-xem-plu
inamic-i-na-mic
mizantrop-mi-zan-trop
niciodata-nici-o-da-ta
nevralgie-ne-vral-gi-e
postsincron-post-sin-cron
subiect-su-bi-ect
a subestima-a sub-es-ti-ma
telescop-te-le-scop.
transoceanic-tran-so-cea-nic 
4 4 4
2014-11-05T14:19:33+02:00
Bi-o-sfe-ra,chin-te-sen-ta,ci-ne-mas-cop,a dez-a-pro-ba,ex-em-plu,i-na-mic,mi-zan-trop,ni-cio-da-ta,ne-vral-gi-e,post-sincron,su-bi-ect,asu-bes-ti-ma,te-le-scop,trans-o-cea-nic.
4 4 4