Intr-o fabrica s-au lucrat la schimb 12323de piese,cu 13232 mai putindecat in schimbul precedent.Cate piese s-au lucrat?

2
fara nr negative
A FOST USOR!!!!
dacanu puteti sa dati la raspunsuri dati aici
1)piese? 13232-12323=909 2)total? 909+12323= 13232
sper ca te-am ajutat

Răspunsuri

2014-11-05T14:11:50+02:00
13232-12323=909
12323+909=13232
s-au lucrat 13232 de piese


2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T14:14:43+02:00
1)piese?                                                                                                             13232-12323=909                                                                                               2)total?                                                                                                                 909+12323=   13232                                                                                                                                            R:13232 piese
Si spune-mi te rog si intrebarile
daca mi le spui te marhcez ca cel mai bun