Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T13:52:14+02:00
Danut are cei mai buni prieteni.lui ii trebuie o carte el daca are incredere in prietenii sai  poate sai ceara unrgent o carte de la prietenul sau cel mai bun. il apele
2014-11-05T14:12:58+02:00
- Mami,am nevoie de o carte pentru școală !
- Din ce domeniu dragul meu?
- O carte de poezie, îmi trebuie Tudor Arghezi!
- Ia-o din biblioteca noastră deoarece avem poezii scrise de Arghezi.
si asta este
Comentariul a fost şters
bravo eu tiam dat un exemplu