Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T13:24:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- Buna ziua,as dori si eu un suc.
-Buna ziua,bineinteles.De care doriti?
-As dori un suc fara acid.
-Poftiti, acesta e bun?
-Da .Multumesc!
-Cu placere.Mai poftiti.
2 3 2
2014-11-05T13:53:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna ziua, aveti: 3ciocolate,2paini si un kg de mure? -da, mai vreti altceva? -nu.cat costa ? -21 de lei si treizeci de bani . -poftiti . bana ziua ! -o zi buna in continuare !va mai asteptam!