Ex 1:
suma dintre 3 numere este 6000.
primul numar este mai mare decat al doilea cu 310,
iar acesta din urma este mai mic decat 1700 cu 225.Afla numerele.
Va rog sa faceti exercitiul prin metoda de A+B+C.

Ex 2:Cel mai mic dintre 2 numere este 2750,iar diferenta lor este 628.
Calculeaza suma lor.

Ma ajutati???;)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T13:36:37+02:00
A+b+c=6000
a+310=b
b=1700-225
b=1675

a+310=1675
a=1675-310
a=1985

1985+1675+c=6000
3660+c=6000
c=6000-3660
c=2340


a=3378
2750+3378=6128
ms dinou...
din nou...:)
cu placere amalia
2014-11-05T14:10:17+02:00
A+b+c=6000; a+310=b; b=1700-225; b=1675; a+310=1675; a=1675-310; a=1985; 1985+1675+c=6000; 3660+c=6000; c=6000-3660; c=2340.
1 5 1