Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T12:27:09+02:00
34856+34858+34860=104574
34854+34856+34858=104568
34852+34854+34856=104562
marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.multumesc!
multumesc mult!
2014-11-05T12:27:14+02:00
Exista 3 solutii. 
1 numarul  34 856 este primul din sir si suma va fi 
34 856+34 858+34 860 = 104574

2. numarul 34 856 este al doilea din sir
34 854+34 856 +34 858 = 104568

2. numarul 34 856 este ultimul
34 852+34 854+34 856 = 104562
multumesc se vede ca esti desteapta!!!!!
merci, stiam asta :)
Lauda-ma gura.........
te sun eu
ce