Răspunsuri

2014-11-05T11:41:50+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T11:56:43+02:00
Vorbești fără să-ți menajezi interlocutorul , fără ocolișuri. Expresia - a vorbi pe șleau - are ca sinonim expresia - a spune verde în față - ceea ce crezi.
Șleaurile sunt ,ca sens propriu , drumuri de țară neasfaltate, neamenajate, greu practicabile ,dar directe spre destinație,fără ocolișuri.
http://brainly.ro/tema/288023 Terog Ajutama!!!!!