S-a inserat.Usor se-nalta fumul

De prin ogeaguri catre bolta vasta

Domol coboara turma de pe coasta,

Umpland cu larme de talange drumul.

Indicati valoarea morfologica din text a cuvantului subliniat si alcatuiti enunturi in care sa aiba alta valoare.Precizati aceasta valoare............ URGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTT

2

Răspunsuri

2014-11-05T11:09:22+02:00
Acesta este un copil domol .  valoare morfologica de adjectiv
domolul  este un copil cuminte valoare morfalogica de subst
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T12:08:53+02:00
În textul postat de tine, domol are valoare morfologică de adverb.
Alte f-cții sintactice:

Băiatul domol avea gândurile în altă parte .( este adjectiv).
El își domoli pornirile.( este verb).
Un domol cât o nucă mă privea cu interes.( substantiv)