Răspunsuri

2014-11-05T10:53:05+02:00
Numai-compunere
nemarginire-derivare cu prefix
desfac-derivare cu prefix
bland-adjectivizare (a imblanzi )
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T10:53:23+02:00
Numai- cuvant format prin contopire
nemarginire-cuvant format prin derivare de la cuv. de baza a margini + pref. ne + suf re
Desface-cuvant format prin derivare cu prefix des
bland-cuvant format prin conversiune.

3 4 3