Sensul cuv : grase, veninul, obrazele,rotunzi, pricina din urmatoarele expresii:
-zile grase si vesele
-tot veninul cat l-am adunat in inima mea
-inchina oala catra toate obrazele
-ne asezam in juru-i cu barbile inaltate si cu ochii rotunzi
-pricina noastra de judecata

2

Răspunsuri

2014-11-05T10:40:12+02:00

-zile bogate

-toate supararile

-toate persoanele

-ochii patrunzatori

-vina

7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T10:51:54+02:00
-Zile fericite
-Inima bolnava
-Dai de mancare tuturor
-Stam in jurul lui privind atenti
-Pacatul nostru   SPER CA TE V-A AJUTA ASA AM FACUT EU LA SCOALA SI AM LUAT 10 PE ASTA !!!!!!!