Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T10:29:33+02:00
Stiu sigur la bogatie ca este avere.
La zilnic plictisitor banal
La razbunator care nu uita sa se razbune
La neasteptat neprevazut
La a rugini a se invechi
Si la bogatie este saracie
2014-11-05T10:35:15+02:00
Plictisitor=searbad
zilnic=cotidian
razbunator=vindicativ
neasteptat=neprevazut
copilaresc=pueril
a rugini=a oxida
bogatie=avere
1 4 1