Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T10:29:25+02:00
Iarna a sosit pe meleagurile noastre. Casele seamana ca niste case de turta dulce. copii sunt pe derdelus. totul s-a schimbat cu venirea iernii.  masinile patineaza pe drun ca niste  balerine pe ringul dens . florile care ne incantau  au murit si ele.  oamenii infrigurati fac focurile in casa . in sobe se aud lemnele arzand ca niste masini pornite. la scoala bulgarii de zapada  sunt deja pregatiti pentru batalii . fulgii de zapada pic si ei din cer ca niste zapada artificiala aruncata de dumnezeu
sper ca te-am ajutat iti zic care sunt comparatiile si personificarile
2014-11-05T10:29:39+02:00
A sosit toamna.Frunzele si-au luat adio de la bunul lor prieten copac.De o parte si de alta a cararilor se afla mii de culori de frunze ca un curcubeu cazut pe deasupra pamantului.Afara s-a lasat frig si mii de pasari au plecat in lunga calatorie stolul aratand ca un V de bun ramas.Nu prea e o mare bucurie toamna,dar daca ai vrea sa pictezi un peisaj de toamna,ar fi comoara pretioasa a unui pictor.Superr!