Răspunsuri

2014-11-05T10:19:27+02:00
Un om atat de singuratic vru sa se relaxeze si se duse in padure.Acolo pasarile ciripeau,florile mirositoare parca te chemau la ele,insectele zburdalnice si frunzele cazatoare.Totul era minunat.Dupa o zi lunga de petrecut in padure se hotar sa ia cina la restaurant.Mancarea era gustoasa si bucatari foarte priceputi.A fost o zi grozava. Titlul O zi frumoasa
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T10:28:09+02:00
Un om s-a angajat ca bucatar la cel mai bun restaurant din oras. Peste cativa ani nu prea sa cam tinut de meserie fiindca a intalnit o fata pe placul lui . Pana la urma a fost dat afara . Baiatul a ramas fara bani,dar fata care a intalnit-o i s-a facut mila si l-a ajutat cat a putut . Dupa cateva luni petrecute impreuna s-au casatorit si baiatul si-a gasit alta slujba .Trebuia sa plece intr-o alta tara ,iar cand a venit i-a adus un lamai care trebuia plantat urgent , numai ca nu aveau pamant iar frunzele se uscau incet . Pana la urma au luat pamant si copacul a fost salvat . Acest pom a rezistat pana cand au murit amandoi.S-a facut monument in Londra , considerat ,,Pomul iubirii'' Sfarsit ! :))
Iar titlul il dai tu ,care il vrei ..eu as fi spus Pomul iubirii :)))
bine