Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T09:58:18+02:00
Cadrul cosmic este structura fictionaral, care nu tine de natura, omenire (de ex: In poezia Luceafarul cadrul cosmic cuprinde Demiurgul si Hyperion si dialogul dintre ei, cadrul terestru cuprinde iubirea dintre Catalin si Catalina)
3 3 3
2014-11-05T09:59:02+02:00
Cadru cosmic se refera la tot ce tine de contelatie , stele, soare,luna, planete
1 5 1