Răspunsuri

2014-11-05T10:03:27+02:00
Incearca si tu aaaa... nu-i grea Iapa lui Voda si Florin scrie un roman (sunt pt clasa a 5-a nu strica sa le citesti pt ca o sa-ti trebuiasca si o sa stii inainte)
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T10:05:52+02:00
Emil garleanu-caprioara,frunza,fricosul.          petre ispirescu-ariciul si vulpea,bogatia si veselia,gazda norocului.        alexandru vlahuta-intre tarmurile noastre,constanta.  sunt multe tu alegi
4 4 4