Răspunsuri

2014-11-05T09:55:16+02:00
Pai 365-36 supra 90. acum sa-ti explic tot ce este in paranteza se pune supra 9 adika ai in paranteza o cifra se pune un noua ai doua cifre se pun doi de 9 si tot asa iar ce este dupa virgula in cazul tau 6 se pune ca 0 daca ai doua cifre doi de 0 si tot asa.Iar ca sa scrii numaratorul scrii tot numarul adika 365 - ce este fara paranteza adika in cazul tau 36.Mai este o varianta dar este mai grea poate ti-o explica altcineva!:D
Sper ca intelegi ce am zis!
Mersi eu stiam dar nu eran sigur la faza cu 365-36
aha cpl :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T09:58:49+02:00
3,6(5)=365-36 supra 90 = 329 supra 90 
Uite cum faci: La numitor scrii numarul normal fara virgula si scazi ce este in fata perioadei adica paranteza aia. Asa. Cum mi-a dat 90 ? Pai faci asa: cate cifre ai in paranteza atatia de 9 pui. Si ce ai in fata perioadei ateatea 0. 
Tu ai avut un (5)=9 si 6=0.  Ai inteles ?
1 5 1