Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T10:19:22+02:00
Descompunem numarul 231 in factori primi.
231   /   3
77    /   3
7      /   7
11    /    11
1
231 = 3 la puterea 2 x 7 la puterea 1 x 11 la puterea 1
Numarul total de divizori sunt ( 2+1 ) x ( 1 + 1 ) x ( 1 + 1 ) = 3 x 2 x 2 = 12
Numarul total de divizori se afla adunand 1 la fiecare din puterile factorilor primi si apoi inmultindu-le.
Din 12 divizori, 3, 7, 11 sunt factori primi.
Rezulta ca putem scrie numarul 231 ca produsul dintre un numar prim si un numar compus in 3 moduri.
2014-11-05T10:27:33+02:00
231=3x7x11 deci
231=33x7 sau
231=77x3
321=21x11 deci in trei moduri
3 4 3