Răspunsuri

2014-03-04T17:00:20+02:00
Nu stiu r a s p u n s u l
             


Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T17:02:35+02:00
vegetatia: Totalitatea plantelor dintr-o regiune, zonă, țară etc., distribuite și asociate după anumite condiții naturale; mulțime de plante
fauna : 
Totalitatea speciilor de animale de pe glob
domeniul de viata 
Domeniu de viata : locul in care traiesc vietuitoarele
domenii de viata : domeniul apelor oceanice
                           domeniul apelor continentale
                          domeniul subteran
                          domeniul terestru

1 5 1