Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T09:21:26+02:00
A) Cati pui sunt? 
b) Cate animale sunt in total? 
mersi frumos , dar la punctul b nu inteleg cum sa rezolv printr-o scadere si o adunare asa se cere
pai daca nu pui intrebare a , atunci b se rezolva astfel: (317 - 250 ) + 317 = 67 + 317 = 384
2014-11-05T09:23:29+02:00
a) Cati pui sunt la gradina zoologica ? b) Cate animale sunt in total la gradina zoologica ?
a) cati pui sunt la gradina ............. . b) cate animale su in total ...................