Răspunsuri

2014-11-05T09:15:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Elev, catalog,Tabla  Acesta este dupa parerea mea dar exista mult mai multe cuvinte
55 4 55
Teme, note etc.. :D
ba evel si tabla e campul lexical coala
elev nu e
ba este face parte din mai multe campuri lexical de ex tu faci parte din campul lexical al familiei al clasei al scoalei :P
tabla , banci , reguli.. :)) , note , teme ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T09:16:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Manuale, banci,clopotel, sala de clasa, tabla, liceu
43 4 43
banci clopotel sala de clasa tabla liceu nu-s