Răspunsuri

2014-11-05T08:56:22+02:00
Inegal,dezordine,impolitete,aparent,instabil ,nedecis,crud,nefericit,necurabil,nevinovat,a dezgusta,incolplet,nefericit,
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-05T08:59:41+02:00
Inegal,neegal
dezordine
nepolitete,grosolanie
ireal
mobil , instabil
nehotarat
hain
trist
irecuperabil
nevinovat
a dezgusta, a displacea
incomplet
nefericit, trist



inegal,neegal
dezordine
nepolitete,grosolanie
ireal
mobil , instabil
nehotarat
hain
trist
irecuperabil
nevinovat
a dezgusta, a displacea
incomplet
nefericit, trist
Martor-faptas